søndag 13. april 2008

Endelig del 10: Last FM:

Jeg var inne på Last FM, der du kan høre på musikk og se videoer. Jeg har prøvd å "downloade" mange ganger, men må antagelig
oppgradere dataen min hos Canal dig.

Jeg har meldt meg inn og søkt på artister. Jeg ønsker senere å høre bl.a. B.Dylan, D.Bowie, D.Parton m.m. Mine tags ville bli f.eks. christian favorites, Xmas fav., 60s fav. m.m. D.v.s. ting jeg ikke hører på mye og ikke kjøper cder av.

Til slutt søkte jeg etter en person med samme interesser som meg, fant en med samme musikk
smak og som er glad i katter. Jeg sendte vedk.
en e-mail.
Jeg søkte på tags og fant "Christian favorites" som jeg embeded. Så sendte jeg
mail til Anne Berit som tips. De sendte koden til meg på e-post, som jeg ikke fikk frem. Forhåpentligvis går det bedre når jeg får downloaded Last FM.

Jeg likte godt at du kunne søke på menneskr som har samme musikksmak som deg hvor som helst i verden. Kanskje det kan bli kontakt?? Ellers gleder jeg meg til å lage en radiokanal for å høre mye musikk.

Hilsen Beany

Ingen kommentarer: