onsdag 20. februar 2008

Del 6: En foreløpig konklusjon på stoffet "Vennesteder"

MySpace har over 100 millioner brukere. Jeg søkte opp norske kvinnelige bruker på en viss alder som var single. Det gjaldt de som ønsket seg venner. Dating var også en mulighet + andre ting.Hele 27 brukere var registrert. En av disse var online. Denne er kanskje
mere for meg enn Facebook!!?

I Twitter så jeg på 3 brukere. En var moden, gift mann som jobbet mye med data. De andre 2 var studenter som skrev mye likegyldig ting bl.a. om hvor mye de SOV!!

Personvern opplysningen var tankevekkende for meg.
Så registrerte jeg meg i Facebook. Nå venter jeg på e-mailen for å bekrefte min innmeldelse.
På jobbens e-mail hadde Mona invitert meg som venn. Jeg bekrefet dette og hun fikk meg opp som registrert venn på sin Facebook side. Jeg søkte opp Heidi Ryan og fant flere bl.a. "Vår" Heidi
med "kattemaske" Tove Gabrielsen fant jeg ikke, men fikk beskjed om at jeg kunne få opp flere
venner, når innmeldelse ble bekreftet. Jeg har tatt en titt både på Monas og Deichmans Facebook sider.

Hilsen Beany

Ingen kommentarer: