mandag 3. mars 2008

Del 9: Videoer på YouTube:

Dette var morsomt. Mye å se, når en har forskjellige interesser. I forbindelse med "bibliotek" søkte jeg på "Books" og "Libraries" Jeg synes mange av videoene kunne virke litt kjedelige, langeog noen stoppet opp.
Jeg velger filmen "Influential/favorite books". Her var det mange ukjente forfattere. Dessuten ble filmen for lang synes jeg. (4 min.) Det gir dog noen ideer. En kan vise frem høstens/vårensnorske bøker. Gunn kunne bruke denne type video for å reklamere for sine foredrag. Dessuten fantjeg "Book watch" som kom med kristiske blikk på bøker.
Så fant jeg Authors@Google. Dette er videoer foredrag av diverse forfattere. Her ble det for lange innlegg. En kunne lage videoer med kjente norske forfattere, Østfolds forfattere m.m.Ellers kan man, som noen bibliotek har gjort, ta opp videoer av bibliotekets gjøremål forå skaffe interesse, f.eks. eventyrtimer
Se min utvalgte video, ikke den beste men dog ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det der fiksa du ganske lett :) Hilsen Heidi