søndag 30. mars 2008

Del 18: Webapplikasjoner:

Her har jeg fått tjenesten Google Docs inn på min iGoogle side. Jeg har opprettet flg. dokument: Hosseini: Drageløperen.
På dokumentet skrev jeg litt om hva jeg mente om boka+ forfatteren.
Deretter delte jeg mitt dokument på e-post med Heidi. Her valgte jeg "pasted doc". Jeg kunne også ha valgt å sende som "microsoft word doc" Denne sendte
jeg til meg selv.

Jeg publiserte linken: se nedenfor

Idag har jeg lest mer om Google Docs, laget en folder= "About books/authors",
lagt til fargen lilla og fått innlegget inn på denne folderen. Jeg fortsetter å orientere meg om mulighetene her.

Torsdag meldte jeg meg inn i Zoho Writer og leste en del om denne tjenesten.
På hjemme pc'en fungerte dette dessverre ikke.

Whoops!! Jeg har visst glemt å spise frokost!!

Hilsen Beany http://docs.google.com/Doc?docid=dds3shjj_0hbtq5c98&hl=en

Ingen kommentarer: